Mille poolest on looduslik mineraalvesi parem kui kraanivesi?
Vesi üldiselt on maitsetu, lõhnatu ja värvitu, kuid Värska pudeliveel on hulganisti varjundeid. Villitud vesi võib olla soolane, magus, hapu, mõru või soodamaitseline. Erinevalt teistest jookidest ei sisalda mineraalvesi kaloreid ega lisaaineid. Pudeliveel on kindel keemiline koostis, mis aitab reguleerida organismi mineraalainevahetust. Mineraalvee joomine aitab korvata higistamisel kaotatud vedelikku ja soolasid. Kaltsiumiga rikastatud vesi aitab tugevdada luid. Suure kaaliumi- ja madala naatriumisisaldusega vesi tasakaalustab organismi liigset naatriumikogust. Pudelivesi on hea kaaslane saleduskuuri pidajatele – nii mõnigi kord aitab vesi võita soovi midagi näksida. Mineraalvesi sobib ka toidu valmistamiseks: selle baasil saab valmistada kokteile ja jooke, kastmeid või külma suppi. Veeringis pakutav looduslik mineraalvesi vastab rangetele kvaliteedistandarditele. Looduslik mineraalvesi maitseb suurepäraselt ja selles pole kaloreid. Tänu kergele pakendile on mineraalvett mugav kaasas kanda ja nii tagad parima hüdratsiooni terve päeva vältel.
Miks mitte kasutada veeautomaati?
Me ei ole veeautomaatide suured fännid ja põhjuseid on mitmeid. Meile ei meeldi nende välimus. Automaadid muudavad märgatavalt kontori või kodu interjööri. Vee päritolu osas ei saa kindel olla ning nad teevad kasutamisel häält. Meile meeldib juua pudelist ning seda kaasas kanda.
Miks on Värska vesi erilisem?
Värska Originaal on ehtne ja esimene vesi otse loodusest koos kõikide looduslike mineraalidega. Allika- ja mineraalvesi on suurepärane janukustutaja ja selle kättesaadavuse koju või kontorisse oleme muutnud äärmiselt lihtsaks ja mugavaks.
Kas veel on parim enne?
Jah, kõikidel toodetel on peale märgitud parim enne kuupäev, mille leiate pudelilt.
Kui palju vett päevas peaksin jooma?
Üldlevinud seisukoha järgi peaks inimene ööpäevas jooma liitri vett 25 kg kehakaalu kohta. Seega peaks näiteks 90-kilogrammine meesterahvas jooma päevas 3-4 liitrit vett.
Mida peaksid jälgima atleedid?
Iga inimese higistamise tase varieerub treenimise käigus, olenevalt tema keskkonnast (kui niiskes ja kuumas kliimas elab), treenimise tasemest, treeningu intensiivsusest, treeningperioodist ja varustusest. Intensiivse treenimise käigus (kuumas kliimas) on tüüpiline, et higistamise tase on 1,0-2,5 L/h. Atleedid peaksid eelkõige jälgima, et kehas säiliks treenimise käigus õige hüdratsiooni tase. Atleedid peaksid teadma oma individuaalselt higistamise taset ja vedeliku vajadust treenimise käigus, vältimaks liigset vedeliku kadu ning seda veel eriti kuumuse kasvades. Uuringute kohaselt ainuüksi 300 ml dehüdratsiooni puhul võib sooritusvõime langeda.
Kuidas tellida vesi endale regulaarselt koju ja kontorisse?
Regulaarse veetarne tellimiseks valige sobivad tooted, kogused ning lisage need ostukorvi. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis vajutage nupule “Telli” ning teid suunatakse edasi tellimislehele. Püsitellimuse perioodi ja kohaletoimetamise aega saab määrata tellimislehel olevates valikutes “Tellimusetüüp” ja “Kohaletoimetamine”. Püsitellimust on võimalik tellida iga 7, 14 või 30 päeva tagant. Vesi tuuakse teile regulaarselt vastavalt tellimuse perioodile sellel nädalapäeval mille valisite. Teenus aktiveerub pärast makse sooritamist ning teenuse aktiveerimisest teatakse teile e-posti teel. Kui soovite oma püsitellimust muuta või tühistada, võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega.
Millal kullerid töötavad?
Hetkel on kullerid liikvel E–R 9.00–18.00
Kuidas ja kui kiirelt minu tellimus täidetakse?
Mineraalvesi tuleb otse Värskast ja toimetatakse Teie ukse lävele. Ühekordse tellimuse puhul toimetatakse tellimus Teieni vähemalt 2-3 tunni jooksul. Püsitellimuse puhul toimetatakse tellimus teieni iga kord 7, 14 või 30 päeva tagant või vastavalt Teie soovile.
Kuidas tellida erinevatele aadressidele?
Mitmele erinevale aadressile tellimiseks tuleb luua erinevad kasutajakontod.
Mis piirkondi te teenindate?
Hetkel teenindame Tallinnas ja selle lähiümbruses.
Kuidas ma saan muuta tellimust?
Kui oled enne tellimuse esitamist loonud veering.ee kasutajakonto, on Sul võimalus nii makse- kui kohaletoimetamise aadresse muuta. Kui soovid muuta või uuendada tellitud tooteid ja koguseid, siis palume esimesel võimalusel kontakteeruda klienditeenindusega.
Milline on kauba tagastamise poliitika?
Kuna tegemist on toiduainetega, siis Veering ei kohustu tooteid tagasi ostma. Kõik tellimused on lõplikud.
Mida teha kui olen saanud vigased või valed tooted?
Juhul, kui saabunud tooted on vigased või kui olete tellitud toodete asemel saanud valed tooted, siis võtke esimesel võimalusel ühendust meie klienditeenindusega.
Kuidas saan katkestada oma püsitellimuse?
Püsitellimuse katkestamiseks on vaja kontakteeruda meie klienditeenindusega. Teie tellimused peatatakse pärast järgmist etteplaneeritud tarnet.
Milleks on vaja kasutajakontot?
Kasutajakonto võimaldab teil salvestada ja uuendada oma isikuandmeid tellimuste ja saadetiste jaoks. Lisaks on võimalus vaadata oma tellimuste ajalugu.
Kuidas ma saan luua kasutajakonto?
Registreerumiseks või sisselogimiseks kliki kodulehe peamenüüs nupule “Konto”. Soovi korral saab konto luua ka Facebooki kaudu.
Kuidas ma saan oma kontoandmeid muuta?
Kontoandmeid saate muuta ja uuendada “Konto” lehel siis kui olete sisseloginud.
Minu parool on ununenud, mis ma tegema pean?
Kui parool on ununenud, siis klikige “Konto” lehel sisselogimisel “Kaotasid parooli?”. Seejärel saadame teile parooli uuendamiseks vajaliku informatsiooni teie e-postiaadressile mida kasutasite konto registreerimisel.
Ei leidnud oma küsimusele vastust?
Kui Te ei leidnud sellelt lehelt oma küsimusele vastust siis võtke ühendust meie klienditeenindusega.